Ameliyatsız Yüz Germe

Ameliyatsız yüz germe işlemi 20’li yaşlardan sonra artık cildimizde azalmaya başlayan kolajen ve elastin gibi temel öğelerin yeniden üretilmesini desteklemekle birlikte bağ dokusunda değişiklikler sonucu sarkan, kırışan cilt ve cilt altı dokuları toparlayan işlemlerin tamamını kapsamaktadır.

• Ultherapy – Ulthera – Saten Yüz Germe
  • Yüz Mezoterapisi
  • Altın iğne – iğneli radyofrekans
  • Lifting Dolguları Likit Yüz Germe
  • İple Yüz Germe Antalya – Endolift Lazer Ağı

olarak sıralayabiliriz.

Her tedavide olduğu gibi sarkmış yüz tedavisinde de bütüncül bir şekilde yaklaştığımız için hastaya en uygun olan tedavi yöntemi veya yöntemlerini değerlendirip uyguluyoruz. Eğer kişi 30-40 yaş aralığında ve daha yeni sarkma belirtilerine sahipse daha çok radyofrekans cihazları ile tedavi yöntemini tercih ediyoruz.

Askı İplikleri ile Ameliyatsız Yüz Germe

Askı ipleri ile yüz germe işlemi ameliyatsız bir estetik çözümdür. Antalya İple yüz germe işlemi, cilt sarkmaları sonucu oluşan düşük ifade, fazla deri ve kırışıklık problemlerini çözer.

İpler ile yüz yukarı doğru asılırken gerilen deri, ters iki yöne çekildiği için kırışıklıklar açılır.

İple yüz germe işlemi nasıl yapılır?

Öncelikle hasta muayene edilir. Cilt problemleri, sarkmanın ciddiyeti, hangi noktalara kaç adet iplik kullanılması gerektiği belirlenir.

İplikler, dokuları asma özelliği için farklı sayıda minik koniler içerirler. Bu koniler doku içersinde cilt altı yağ dokuya yerleştirilir. Koniler yumuşak dokuları sıkıca tuttukları için germe işlemi sonrası iplikte kayma gerçekleşmez.

İşlem lokal anestezi ile gerçekleştirilir.

İşlem öncesi cilt yüzeyi temizlenir. Iplerin geçirileceği giriş ve çıkış noktalarına lokal anestezi enjeksiyonu yapılır. Tüm işlem steril koşullarda yapılır.

İpler yerleştirildikten sonra yeterli gerilim ve düzeltme ayarlanıp ipliklerin dışta kalan uçları kesilerek uzaklaştırılır.

İşlem ne kadar surer?

Antalya İp ile yüz germe işlemi, yerleştirilecek iplik sayısına göre farklılık göstermekle beraber, yaklaşık 30-45 dakika surer. Tüm iplikler aynı seansta yerleştirilir.

İşlemin etki etme ve iyileşme süresi ne kadardır?

Yapılan işlemin sonuçları anında gözlemlenebilir. İyileşme esnasında hafif ödem ve kızarıklık oluşabilir. Yaklaşık 2 gün sonra hasta normal yaşantısına dönebilir, ancak derinin kendini yenilemesi ve yumuşak dokuların tamamiyle iyileşmesi, yaklaşık 2 haftadır.

İşlemin etki süresi ne kadardır?

İp ile yüz germe tedavisinin görülebilir estetik sonuçları 18-24 ay devam eder. Tedaviden hemen sonra sonuç alınır ve etki uzun ömürlüdür. Kişinin yaşı ve yaşam biçimi estetik sonuçların ömrünü etkileyebilir. Diğer yüz gençleştirme işlemleri ile (prpdolgu, ) kombine uygulamalar yapılabilir.