Damardan Yüksek Doz C Vitamini

Damardan Yüksek Doz C Vitamini Terapisi

C vitamini yaşamın kendisi için gerekenlerin başında gelmektedir. Sadece insanlar için değil, birçok canlı C vitamini olmadan yaşayamaz ve günlük gerekliliklerini yerine getiremez.

C vitamininden yoksun kalan vücut, kısaca söylemek gerekirse, kökünden parçalanır. Aşırı C vitamini eksikliği görülen durumlarda, kanama, saç ve diş kaybı, eklem ağrısı ve şişmesi ve sonunda ölümü içeren iskorbüt adı verilen bir durumla karşılaşılmaktadır.

Neyse ki, portakal ve limon gibi besinlerden alınan az miktarda C vitamini bile bu durumu önlemektedir. Ancak, yiyeceklerden ya da oral takviyelerden alınan C vitamini genellikle optimal sağlığa ulaşmak için yeterli olmamaktadır.

Tüketilen C vitamininin yaklaşık %18'i vücudumuz tarafından emilmektedir. Bununla birlikte, Antalya damardan yüksek doz C vitamini terapisi ile C vitamini %100 etki etmekte ve vücutta tutulmaktadır. Bu sayede;

• Adrenal bezleriniz desteklenir,
  • Enerji seviyeniz korunur,
  • Cildinizi iyileştirilip korunur,
  • Tendonlarınız ve kemikleriniz güçlenir,
  • Bağışıklık sisteminiz güçlenir ve
  • Kemoterapi ve radyoterapinin yan etkileri ile savaşmanız sağlanır.

Özetle, damardan yüksek doz C vitamini, özellikle normalden daha fazla stres altında olduğunuzda, aşırı yorgunluk hissettiğinizde, bağışıklık sisteminizin akut veya kronik viral ve bakteriyel enfeksiyonlarla savaşmak için desteklenmesi gerektiğinde ya da cildinizin parıldayan koşullara geri döndürülmesi gerektiğinde yarar sağlayacaktır.

C vitamini güçlü bir antioksidandır ve birkaç kritik enzim, prolin ve lizinden kolajen sentezinde C vitamini gerektirir. Bu nedenle, bağ dokusunun sentezi yara dokusunun yeniden şekillenmesinde ilk olay olduğundan, C vitamini normal bağ dokusunun korunması ve yara iyileşmesi için gereklidir. C vitamini, kemiklerin organik matrisinde kolajen bulunması nedeniyle kemiğin yeniden şekillenmesi için de gereklidir.

C vitamini, tirozinin epinefrine (adrenalin) dönüştürülmesi ve safranın sentezi için gereklidir. Adrenal bez korteksinde yüksek miktarlarda bulunur ve bu seviyeler, bezin adrenokortikotropik hormon (ACTH) tarafından uyarılması ve stres hormonu kortizolün sentezinden sonra tükenir, bu nedenle yüksek stres zamanlarında C vitamini seviyesini yenilemek önemlidir.

Damardan yüksek doz C vitamini almanın, vücudunuza ve sağlığınız etkilerini incelediğimizde, kolajen üretiminden kanser tedavisi sebebi ile yaşanan olumsuzların giderilmesine kadar geniş yelpazede etkisi olduğunu görmekteyiz.

Damardan Yüksek Doz C Vitaminin Kolajen Üretimine Etkisi

Kolajen, tüm hayvan dokularında bulunan yapısal proteindir. Kaslarımızı kemiklerimize bağlar, damarlar ve arterler için yapısal destek sağlar. Bu durum genellikle kozmetik sektörünü ilgilendiriyormuş gibi görünse de, sağlıklı bir cilt, günlük yaşantımızı yakından ilgilendirdiğinden, herkesin dikkat etmesi gereken bir durumdur.

C vitamini, kolajen sentezi için prolin ve lizin amino asitleri ile birlikte gereklidir. Yeterli kolajeniz olmadığında, ince bir cilde ve daha zayıf kan damarlarına, kemiklere, tendonlara ve bağlara sahip olma ihtimaliniz yükselir. Bu durum, anevrizmalara, olası felce ve hatta bağ ve tendonların yırtılmasına yol açabilir.

Antalya damardan yüksek doz C vitamini, cildi ve bağ dokusunu güçlendirerek bu sonuçları önlemede yardımcı olacaktır.

C Vitamini ve Enerji Üretimi

Tüketilen besinlerden alınan yağların, hücre içerisinde parçalanması ve daha sonrasında kullanımı için C vitamini gerekmektedir. Yağ parçalanması esnasında ve sonucunda ortaya çıkan enerji ise vücut tarafından kullanılmaktadır. Besin yolu ile alınan C vitamini yeterli olmadığından, yağ parçalama oranı ve hızında düşüş oluşmakta bu durum yorgunluk, halsizlik ve isteksizlik halleri yaşanmasına hatta bazı durumlarda depresyon vakalarının görülmesine sebep olabilmektedir.

Damardan Yüksek Doz C Vitaminin Bağışıklığa Desteği

C vitamini bakteriler, virüsler ve hatta kanser hücreleri gibi enfeksiyöz ajanlara karşı doğrudan bir etkiye sahip olarak kabul edilmektedir. C vitaminleri, çok yüksek dozlarda, bu ajanların etkisini yok edecek peroksit (H2O2) üretebilir.

Daha eski zamanlarda C vitamini, kas içine enjekte edilerek çocuk felci aşısı öncesinde ve tedavisine kullanılmakta, 8 saatte bir C vitamini takviyesi yapılarak başarı oranı yüksek tedaviler elde edilmekte idi. Daha yakın zamanlarda ise özellikle C vitamini sentezlemede sorun yaşayan hastalarda, antalya damardan yüksek doz C vitamini terapisi uygulanarak gribal virüslere karşı başarı oranı arttırılır hale gelmiştir.

C Vitaminin Antioksidan Özellikleri

C vitamini, kolajen, proteinler ve DNA gibi hücre yapılarını yüksek stres durumlarında, kronik hastalıklarda ve enfeksiyonlarda hasarlardan korumaya yardımcı olan güçlü bir antioksidandır.

Araştırmalar, C vitamininin antioksidan özelliklerinin H1N1 influenza virüsü ile ilişkili semptomların şiddetini azaltabileceğini ve gripten sağ kurtulmada önemli bir ek tedavi olarak kabul edildiğini göstermektedir.

Damardan Yüksek Doz C Vitamininin Kanser ve Kemoterapi Sürecindeki Etkisi

C vitamininin kanser tedavisi olarak rolü aslında tartışmalı bir konudur. Antalya damardan yüksek doz C vitamini terapisinin kanser tedavisinde bir rolü olup olmadığı konusunda kesin bir sonuca varmak için büyük ölçekli çalışmalar yapılmamakla birlikte, yapılan araştırmalar genellikle olumlu sonuçlanmıştır. Şu ana kadar yapılan araştırmalardan elde edilen bilgiler:

• 100 gramın üzerinde olan yüksek dozlarda enjekte edilen C vitamini, güvenlidir ve çok az yan etki göstermektedir.
  • Damardan yüksek doz C vitamini, yüksek dozlarda kullanıldığından peroksit isimli oksidan haline gelir; bağışıklık hücreleri tarafından yabancı istilacıları ve kanser hücrelerini öldürmek için kullanılır. C vitamini ayrıca ATP'yi tüketir ve kanser hücrelerinde DNA hasarına neden olur.
  • Antalya damardan yüksek doz C vitamini, onkolog bilgisi ve desteği dahilinde metotreksat harici kemoterapi ve radyoterapi tedavililerinde kullanılabilir. Kanser hastaları için bir diğer kullanımı; kemoterapi ve radyasyon tedavisine yanıt vermeyen terminal kanserlerin tedavisinde, bu kanser hücrelerinin daha fazla öldürülmesinde, sınırlı oranda güvenle kullanılabilir.
  • Bu terapi aynı zamanda, kanser tedavisi gören hastalarda görülen depresif ruh halini ve enerjiyi iyileştirebilir. C vitaminin enerji üretimindeki etkisi, hastanın enerji ve mora durumunun iyiye gitmesi amacı ile kullanılmaktadır.