Ameliyatsız Yüz Germe

Ameliyatsız Gençleşme Yöntemi!

Ameliyatsız yüz germe uygulamaları son yıllarda ameliyat olmak istemeyen ve birtakım çekinceleri bulunan kişiler tarafından sıkça tercih edilmektedir. Cerrahi işlem gerektirmeyen bu uygulamalar, uygulanma şekli ve sonuçlarına göre değişiklik göstermektedir. Günümüzde birçok insan ameliyatsız yüz germe yöntemlerine başvurmakta ve bu sayı giderek artış göstermektedir. Bunun en belirgin sebebi ise ameliyatsız yüz germe yöntemlerinin oldukça başarılı ve estetik açıdan kişileri memnun edici sonuçları olmasıdır.

Ameliyatsız yüz germe uygulamaları oldukça çeşitlidir ve kişiden kişiye ve sahip olduğu özelliklere göre değişkenlik göstermektedir. Kişinin yaşına, cilt tipine, ihtiyaçlarına göre hangi yöntemin uygulanacağına karar verilir. Bununla birlikte bu işlemlerin belirli aralıklar dahilinde tekrarlanması durumunda daha iyi sonuçlar almak daha mümkün olacaktır.

Ameliyatsız yüz germe uygulamaları, cerrahi uygulamalara bakıldığında daha ekonomiktir. Uygulamalar sonrası ağrı, acı gibi rahatsızlıklar yaşamamakta ve kişiler kısa süre içerisinde normal yaşamlarına geri dönebilmektedir. Ameliyatsız yüz germe uygulamalarında genel anestezi yöntemi kullanılmadığı için komplikasyon riskleri de ortadan kalkmaktadır.

Ameliyatsız Yüz Germe Uygulamaları Nelerdir?

Ameliyatsız yüz germe uygulamalarını birkaç başlık ile toplamak gerekirse şu şekilde sıralayabiliriz:

• Dolgu: Yüz germe ve gençleştirmede uzun zamandır uygulanan bir yöntem olan dolgu sıkça tercih edilmektedir. Dolgu ile kişiler hem ameliyat gerektirmeden gençleşir hem de hemen sonuca ulaşabilmektedir. Dolgu uygulamasında ağrı ya da acı hissedilmemektedir. Etkisi 8-12 ay boyunca devam etmekte olup tekrar yenilenebilir.
  • Hifu: Başka bir adı ile Ultherapy olarak da bilinmektedir. Hifu yüz germe yöntemi ses dalgaları aracılığı ile cilt altı dokularda kolajen üretiminin artırılmasını sağlar. Aynı zamanda da ciltte sıkılaşmayı sağlamaktadır. En çok yüz ve gıdı gibi bölgelerinde meydana gelen sarkmalar için kullanılmaktadır. Hifu tekniğinde herhangi bir ağrı ya da acı hissedilmemektedir. Tek seans uygulanan bu yöntem 3 ay etkisini gösterir. Ultherapy (fokuslu ultrason) sayesinde yaklaşık 20-30 dakika sonunda ameliyatsız yüz germe etkisi oluşturulur.
  • İp askılama: En sık başvurulan yüz germe uygulamalarından biri olan ip askılama ile yüz bölgesindeki sarkmalar ve yaşlı görünüm giderilmektedir. İp askı yöntemi ile cilt altına askı ipleri yerleştirilir. Bu ipler 2 yıla kadar kalıcı olma özelliğindedir. Lokal anestezi yöntemi ile yapılan bu uygulamada ağrı az da olsa hissedilmektedir.
  • Altın iğne: Altın iğne, fraksiyonel radyofrekans yöntemidir. Zamanla cilt yapısında meydana gelen olumsuz değişiklikleri gidermek amacı ile uygulanır. İşlem öncesinde yüz temizlenir, lokal anestezi kremleri yüze uygulanır. İşlem yapılacak bölgeye göre ve her hastaya özel iğneler uygulanmaktadır.
  • Scarlet: Ameliyatsız yüz germe olarak da bilinen scarlet bu yöntemlerin arasında en belirgin etkileri olan bir uygulamadır. Özel tasarlanan çok küçük ve ince uçlu iğneler ile cilt altına radyofrekans enerjisi verilmektedir. Bu yöntem ile cilt gençleştirme sağlanır iken aynı zamanda elastikiyet kaybı da tedavi edilmektedir.